söndag 25 maj 2014

Grymt nöjd !

I helgen har det varit Borlängetour och riktigt varmt väder.
Första etappen blev en hård sprint kvalade som 3:a efter Martin Eriksson
och Johan Widen. I semifinalen lyckades jag vinna precis före Martin.
I finalen blev det en hård kamp med Johan men jag drog det längsta stråt 
i spurten.  
Etapp 2, 6 varv på en 6 km bana. Då lyckades jag gå ifrån Thomas Ben och 
Lars Bleckur med ungefär 2 varv kvar och höll de in i mål och vann.
Etapp 3, 6 varv på en 3,5 km bana där blev det en snabb start och jag lyckades
ligga med bra då David Eriksson går upp och kör riktigt fort jag går upp och 
försöker hålla farten får en liten lucka, klarar sedan att hålla dom 4 återstående 
varven in i mål med en skön seger även på sista etappen.

Resultat: http://www1.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_536863/cf_87178/Resultatlista_komplett.PDF



En film från sprint tävlingen Etap 1. 
   

En hel del bilder men mest ego bilder på mig.










                                                  Prisutdelning Etapp 1.


                                              Blivande Cyklist?





                                                         Precis i start ögonblicket. 













                                                                  Nöjd Kille!


 


Prisutdelning etapp 2 och 3.
 Prisutdelning för totalen.
                                                   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar